F-104C Italeri

Κατασκευή λοιπόν του πανέμορφου F-104C της USAF, 436 FTS,479 TFW όπως έδρασε στην βάση του στην Καλιφόρνια το 1959.Στην συγκεκριμένη περίπτωση, έχουμε να κάνουμε , με ένα τίμιο όσο και φθηνό κιτ. Η γράμμωση του είναι εγχάρακτη σε όλα σχεδόν τα κομμάτια, η καλύπτρα μονοκόμματη, ενώ συναντάμε και μια καταπληκτική καρτέλα χαλκομανιών που προορίζεται για 3 εκδόσεις αεροσκαφών. Στο κατασκευαστικό κομμάτι, αποφασίστηκε εξ αρχής η ενίσχυση του κόκπιτ και το άνοιγμα της καλύπτρας. Το κόκπιτ ενισχύθηκε με πλαϊνές κονσόλες, ενώ η καλύπτρα κόπηκε σε τρία κομμάτια και κατασκευάστηκαν, οι καθρέφτες, δοκοι πλαισίου καλύπτρας καθώς και οι δαγκάνες ασφάλειας για το κλείδωμα της. Σειρά πήρε το κόψιμο του κώνου ραντάρ και η κατασκευή του. Τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν ήταν φύλλο και δοκοί πλαστικού, καθώς και χαλκόσυρμα.

Μεγάλο στοίχημα ήταν το κόψιμο του αεροσκάφους στα δυο, όσο και η κατασκευή του κινητήρα. Αφού έγιναν οι απαραίτητες μετρήσεις ξεκίνησε η κατασκευή τους. Σχετικά με τον κινητήρα, ενώθηκαν αφού πρώτα μετρήθηκαν ως προς το μήκος και την διάμετρο, δυο πολλαπλοί εκτοξευτές πυραύλων και ντύθηκαν περιμετρικά με φύλλο πλαστικού και χαλκόσυρμα για τις καλωδιώσεις.

Ακολούθως ο κινητήρας τοποθετήθηκε στο εσωτερικό της ατράκτου και αφού ταίριαξε, κατασκευάστηκε το βαγονέτο στο όποιο τοποθετείται ο κινητήρας, η βάση του ραντάρ καθώς και η βάση που εδράζεται το πίσω μέρος της ατράκτου. Το τελευταίο ενισχύθηκε εσωτερικά με την κατασκευή του εσωτερικού σκελετού και τις ράγες του.

Τέλος κατασκευάστηκε και ο χώρος ηλεκτρονικών πίσω από το κόκπιτ. Αφού πρώτα κόπηκε στο επιθυμητό σημείο, κατασκευάστηκαν από φύλλο πλαστικό τα κυτία ηλεκτρονικών. Το μοντέλο πλέον ασταρώθηκε και ξεκίνησε η διαδικασία βαφής. Ο κώνος του ραντάρ βάφτηκε με το satin 130 της Humbrol. Το υπόλοιπο αεροσκάφος βάφτηκε εξ αρχής με το satin 85 επίσης της Humbrol το οποίο θα βοηθήσει αργότερα στο φώτισμα του. Αφού στέγνωσε καλά, βάφτηκε με το 27002 της Humbrol σε συνδυασμό με το ΜΕΤ 56 της ίδια εταιρίας και αναμειγμένα μεταξύ τους 80/20.Η διάλυση τους είναι περίπου 1/1. Τα πάνελ στο πίσω μέρος της ατράκτου βάφτηκαν και αυτά με μίξη ακρυλικών της Model master και κωδικούς 4679 και 4671 σε αναλόγια 70/30.Τελος τα πάνελ του κάθετου σταθερού βάφτηκαν με το 27003 της Humbrol. Το μοντέλο ψεκάστηκε με Gloss βερνίκι της Humbrol τοποθετηθήκαν οι πολύ καλής ποιότητας χαλκομανίες. Ακολούθως  σκόνη αγιογραφίας περάστηκε ανάμεσα από γραμμώσεις και ξανά ψεκάστηκε με Gloss βερνίκι. Οι βάσεις των παρελκόμενων βάφτηκαν με το ακρυλικό βερνίκι 4851 της Model Master. Το αποτέλεσμα της κατασκευής μου απέδειξε, ότι με ένα φθηνό κιτ και μπόλικη διάθεση και μεράκι  το αποτέλεσμα είναι πάντα ικανοποιητικό.

Κείμενο – κατασκευή: Παναγιώτης Καββαδάς

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *