H Revell κυκλοφόρησε το συγκεκριμένο μοντέλο το 2010 για πρώτη φορά. Καινούρια καλούπια και πολύ προσιτή τιμή για ένα θέμα άκρως ενδιαφέρον. Αν και πολύ καλό το μοντέλο από μόνο του πλαισιώθηκε με after market προϊόντα για να δώσει ένα ακόμη καλύτερο αποτέλεσμα. Πιο συγκεκριμένα χρησιμοποιήθηκαν τα:Big Ed της eduard, Exhausts και float rudders από την Quickboost, ζώνες από την GW models, κάνες από την Master και η πολύ καλή καλύπτρα της HpH models που αντικατέστησε αυτή του κιτ που είναι ίσως και το μοναδικό μελανό σημείο της κυκλοφορίας μια που αποτελείται από αρκετά  κομμάτια  και απαιτεί κολλήσεις επάνω σε διαφανή τμήματα. Η εφαρμογή ήταν σχετικά καλή και το μοντέλο δέχτηκε τα εκατοντάδες πριτσίνια του πραγματικού με βάση τα πολύ καλά σχέδια της kagero που κυκλοφορούν με το ομώνυμο βιβλίο της. Το μοντέλο αναπαριστά το υδροπλάνο που δρούσε από το tirpitz το 1943.

Ολα τα αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας της εποχής εκείνης, ήταν βαμμένα με RLM65 για τις κάτω επιφάνειες ενώ οι πάνω έφεραν την γνωστή γερμανική παραλλαγή αλλά με τα RLM 72, RLM 73 σαν διαφοροποίηση από τα κλασσικά αεροσκάφη της Luftwaffe. Για το RLM65 χρησιμοποιήθηκαν τα χρώματα της Gunze και Akan. Τα RLM72,73 δυστυχώς δεν έχουν τιμηθεί αρκετά από τις εταιρείες παραγωγής μοντελιστικών χρωμάτων. Μετά από έρευνα, οι πιο σωστές αποχρώσεις βρέθηκαν από την xtracolor με μια μικρή παρέμβαση που αφορούσε το ξάνοιγμα τους με 5% buff και 5% RLM04. Μεγάλη προσοχή χρειάζεται στην ένωση των πλωτήρων στο κυρίως σώμα του υδροπλάνου. Το μοντέλο περάστηκε με το flat της Gunze στις «μεταλλικές» του επιφάνειες, ενώ στις «υφασμάτινες» χρησιμοποιήθηκε αυτό της Marabou για να διαφοροποιηθούν μεταξύ τους, μιας που το δεύτερο είναι πιο χονδρόκοκκο και  δίνει ένα αρκετά πιο ματ φινίρισμα από το πρώτο.


Κατασκευή – άρθρο: Γιώργος Τέτσιος

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *